معرفی چند آسیاب قهوه مناسب برای تهیه پور اور قهوه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 12 خرداد 1399
بازدید : 223
نویسنده : عماد

به دلیل اهمیت آسیاب لوبیا ، بدیهی است که شما باید در بهترین چرخ چرخ قهوه برای ریختن قهوه سرمایه گذاری کنید ، از جمله مواردی که در این پست به طور خلاصه مورد بررسی قرار می گیرد.

فرقی نمی کند حتی در هنگام تهیه قهوه تازه کار نیز تازه کار باشید.

به این دلیل است که این چرخ دنده روند کار را آسان می کند. یک دستگیره در طرف آن وجود دارد که به شما امکان می دهد اندازه آسیاب را انتخاب کنید. 40 تنظیمات وجود دارد که می توانید به روش خود انتخاب کنید. به این معنی که می توانید از آن استفاده کنید نه تنها برای ریخته گری بلکه حتی برای Aeropress یا Espresso.

آسیاب قهوه مناسب پور اور

این مدل نه تنها برای مبتدیان بلکه برای افرادی که به دنبال گزینه بدلی برای بودجه هستند نیز هست. بدون شک یک چرخ دستی ورود به سطح است. اما این بدان معنا نیست که کیفیت و کارایی رقابت کمتری دارند.

با نگاهی به اجزای آن ، برجسته ای از جنس استنلس استیل با کربن بالا است که 40 میلی متر نازک است. این باعث می شود قوام مطلق در هر آسیاب وجود داشته باشد و باعث می شود قهوه شما بهتر شود. و برای همه کاره بودن آن ، 40 تنظیم آسیاب منفرد که قبلاً به آنها اشاره کردم وجود دارد. بنابراین ، صرف نظر از اینکه چقدر خوب و درشت می خواهید چرخ های برقی ، این ابزار می تواند یک کمک کننده را گسترش دهد.

موتور RPM پایین چرخ چرخ نیز یک مزیت است. بنابراین سنگ زنی به آرامی برای جلوگیری از تولید گرمای بیش از حد امکان پذیر است. گرمای بیش از حد باعث از بین رفتن روغن های طبیعی و طعم دانه های قهوه می شود. بنابراین این احساس راحتی است که بدانید موتور از وقوع چنین فاجعه ای جلوگیری می کند.

این آسیاب قهوه مخروطی مخروطی بسیار ساده است که بی سر و صدا اجرا می شود. و می توانید با اضافه کردن یک قطره یا دو قطره آب به داخل قیف دستگاه از شکایت کاربران بالقوه استاتیک جلوگیری کنید.

در اینجا گزینه دیگری است که مناسب برای کسانی است که نمی خواهند هزینه زیادی را خرج کنند. با وجود قیمت مناسب ، با این حال از طراحی خوبی برخوردار است. این چرخ دنده Capresso براق است ، بنابراین باعث می شود آن را برای فضاهای کوچک ایده آل کند.

از لحاظ ساخت و ساز ، بربرها از جنس فولاد با درجه تجاری هستند. آنچه این کار را انجام می دهد این است که اطمینان حاصل شود که آنها توانایی تحمل آزمون زمان را دارند.

طراحی ظرف لوبیا نیز کاملاً ستودنی است. به اندازه کافی بزرگ است و حداکثر ظرفیت آن 8.8 اونس است. این موضوع شفاف است و این مسئله را برای شما آسان می سازد که آیا نیاز به پر کردن مجدد آن با دسته جدیدی از دانه های قهوه وجود دارد. در ضمن ، دارنده قهوه زیر زمین دارای ظرفیت 4 اونس است ، همچنین به اندازه کافی سخاوتمندانه است.

باید بدانید که بربرهای موجود در این دستگاه با یکدیگر مطابقت ندارند. آنها در سوئیس با هم مونتاژ شده اند و در را با دقت باز می کنند. آنها همچنین تحت کنترل کامپیوتر هستند. برای اضافه شدن به آن ، یک موتور دنده چندگانه کار کندن لوبیا را به آرامی انجام می دهد.

همچنین ممکن است این واقعیت را دوست داشته باشید که تنظیمات سنگ زنی کافی وجود دارد ، و تطبیق پذیری نهایی را ارائه می دهد. در صورت تمایل می توانید آسیاب درشت و حتی ریز خرد ترکی را انتخاب کنید. دسته اصلی که برای نیازهای روزانه شما در نظر گرفته می شود ، منظم ، ریز ، بسیار ریز و درشت است.

سنگ زنی آهسته به معنای ایجاد گرمای کمتر و اصطکاک است. و به نوبه خود ، این یعنی حداکثر طعم و عطر. فقط مراقب باشید ، پوشش قیف مشخص است. به حدی که تقریباً قابل رویت نیست. بنابراین ممکن است فکر کنید که دانه های قهوه را در محفظه می گذارید اما کاری که شما انجام می دهید ریختن همه آنهاست



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








ب روزترین اخبار روز دنیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس ettefaghieh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com